2012. augusztus 12., vasárnap


Az órák célja a 
  • jó közérzet és 
  • jó hangulat elérése mellett 
  • testtudatosítás és 
  • ALAKFORMÁLÁS.

Minden nőnek ajánlom kortól, testsúlytól, előképzettségtől függetlenül! 
Mindenkinek, aki egészségesen és szépen szeretne mozogni, kondícióját növelni, testét és lelkét harmonikussá formálni, mindenféle művészi, sport és színpadi kötelezettség nélkül, csupán a mozgás öröméért.

Mit hozz magaddal? Kényelmes pólót, nadrágot és zoknit (semmilyen fajta cipő nem szükséges az órához!)

Óravezető: 

Tariska Andrea


Szipál fotó
Gyerekkoromban (6-14 év) művészi tornára jártam a Budai Táncklubba, majd aerobic órákra intenzíven, - melyet néha tartottam is - egészen addig míg nem találkoztam 1999-ben a mozdulatművészettel. 1999 óta rendszeresen látogattam Fenyves Márk, Pálosi István mozdulatművészet óráit, tanulhattam még mozdulatművészetet Kármánné Vidor Judittól, E. Kovács Évától, Szöllősi Ágnestől és dr. Dienes Gedeontól. Tanultam rengeteg tánctechnikát: Graham, Limón, kortárstánc, kontakt, art-jazz, stb. 2000-2012-ig az Orkesztika Alapítvány, a Mozdulatművészeti Stúdió és a Magyar Mozdulatművészeti Társulat programjainak szervezője voltam. 2003-ban, majd 2011-től újra tartok női testképző gimnasztika órákat a Mozdulatművészeti Stúdióban. 

Helyszín:

Kacifánt Játszóház 
1088 Budapest, Bródy Sándor u. 2. I. Emelet 7.


Időpont:
Minden hétfőn 18.40-19.40 óráig
Első óra: 2012. szeptember 10-től


Árak:
Óradíj: 1.500 Ft / alkalom
Bérlet 5 alkalomra: 6.500 Ft – érvényességi ideje: 40 nap
Bérlet 10 alkalomra: 12.000 Ft – 3 hónap alatt felhasználható.

További információ:
06-20-361-7821,
testkepzomoderntanc@gmail.com

1 megjegyzés:

  1. Csütörtökönként 16.00-17.00 óráig (2012. szeptember 6-tól)
    a Kis MOHÁ-ban (Mozdulatművészek Házában) a Boráros térnél
    cím: 1093 Budapest, Lónyai u. 54., tel: 06-20-259-1943;
    e-mail: kismoha@mozdulatmuveszet.hu; www.mozdulatmuveszet.hu/studio

    VálaszTörlés